Caterpillar 279D гусеничный мини-погрузчик

Артикул: CAT 279D Категория:
Двигатель и топливная система
Марка двигателя

DIT

Модель двигателя

Cat C3.3B DIT (turbo)

Объем двигателя

3.4L

Объем поддона картера двигателя

11.4L

Полная мощность двигателя

55.5kw

Вместимость топливного бака

94L

Топливный бак

93.9L

Net Power - Iso 9249

55kw

Net Power - Sae 1349

54.4kw

Габариты и масса
Высота до верха кабины

2113mm

Длина с ковшом

3714mm

Длина с ковшом на земле

3713.48mm

Полная высота

4015mm

Эксплуатационная масса

4487.4kg

Аккумулятор и электрооборудование
Рабочее напряжение

12V

Сила тока, вырабатываемая генератором

80amps

Гидравлическая система
Hydraulic System

51.9L

Hydraulic Tank

39L

Pump Flow

86 л/мин

Ходовая часть
Дорожный просвет

226.06mm

Ground Contact Area

1.3m2

Length Of Track On Ground

1630mm

Технические характеристики
Width Over Tracks

1931mm

Вылет при максимальном подъеме и разгрузке

575mm

Угол разгрузки

39°

Height - Top Of Cab

0.18m

Length - Track On Ground

1630.68mm

Length - Without Bucket

2994.66mm

Departure Angle

32 °

Length With Out Bucket

2995mm

Maximum Dump Angle

39 °

Maximum Overall Height

4051.3mm

Overall Length - Track

2128.52mm

Overall Track Length

2129mm

Reach - Maximum Lift/Dump

574.04mm

Ground Pressure

33.9kPa

Полезная мощность

54.4kw

Peak Torque

265Nm

Bore

94mm

Stroke

119.4mm

Gross Power - Sae J1995

55.5kw

Объём охлаждающей жидкости

14L

Max Speed - Low Range

7.2 км/ч

Max Speed - High Range

11.3 км/ч

Breakout Force

3304kg

Relief Valve Pressure

23000kPa

Note

Operating Weight, Operating Specifications and Dimensions all based on 75 kg (165 lb) operator, all fluids, two speed, OROPS, 1981 mm (78 in) dirt bucket, 400 mm (15.7 in) tracks, dual flange front i

Tipping Load

2662.6kg

Breakout Force - Tilt Cylinder

3304.5kg

Cooling System

14.1L

Rops

ISO 3471:2008

Fops

ISO 3449:2005 Level I

Fops Level Ii

ISO 3449:2005 Level II

Air Conditioning

The air conditioning system on this machine contains the fluorinated greenhouse gas refrigerant R134a (Global Warming Potential = 1430). The system contains 1.0 kg of refrigerant which has a CO2 equi

Note (1)

Cab and Rollover Protective Structures (ROPS) are standard in North America and Europe.

Note (2)

**The declared dynamic operator sound pressure levels per ISO 6396:2008. The measurements were conducted with the cab doors and windows closed and at 70% of the maximum engine cooling fan speed. The

Note (3)

**The labeled sound power level for the CE marked configurations when measured according to the test procedure and conditions specified in 2000/14/EC.

Inside Cab*

83 dB(A)

Outside Cab**

103 dB(A)